luni, 25 aprilie 2011

now or never.

Prea multe s-au adunat în mintea mea şi parcă totul o ia razna.Am simţit nevoia să mă descarc,şi asta o puteam face doar prin scris.Să evadez din lumea reală,să mă îndepartez de tot ce e palpabil şi uman şi iată-mă propulsată aici,în faţa unui calculator,cu o tastatură cam împiedicată şi cu o mie de gânduri şi amintiri învălmăşite în cap.


Am avut tentative..multe chiar.Însă niciuna dusă până la capăt...până astăzi.Dupa o pauză destul de îndelungată,m-am întors.Am iesit din bârlog şi deşi mă simt imobilizată de ploaia de gânduri din mintea mea,tind să cred că am luat o decizie destul de bună să-mi aştern gandurile pe "paginile" unui blog.


Probabil o să fiu singură pe aici pentru o vreme..don't matter.Însă ştiu clar unde o să vin atunci când o să simt nevoia de a-mi "striga" supărările,de a-mi calma frustrările şi de a-mi linişti gândurile zbuciumate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu